tovesutopia.blogg.se

Längtar till varmare breddgrader.

Är fruktansvärt sugen på sol. Och att jag valde ut bilder från Thailand till albumet lindrade ju inte direkt resefebern... Fasiken vad underbart det är att resa!



Maja

Svar: Jag tycker det är väldigt roligt, samt att jag blir så inspirerad av mina klasskompisar och vänner då vi alla har ett liknande intresse inom design och att teckna. Men motivationen att verkligen ta tag och göra det, är väl tack vare min blogg och mina läsare, det är så skoj att visa upp vad man gör samt att kunna få respons på det :)
Men visst finns det dagar då man inte kommer på något att göra, då får man bara vänta på bättre tider, haha!

2013-04-09 / 12:47:43
BLOGG: http://majyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback