tovesutopia.blogg.se

Jag gjorde en bok.

Jag skulle visa er vad jag pysslat på, och här är resultatet! Det blev en liten bok på tjugotre blad som kan användas till vad som helst, men jag använder den nu som en liten minnes-/anteckningsbok.

Jag får ofta nya idéer och känner mig ofta överväldigad av saker jag vill få gjorda. Det blir så mycket att hålla reda på att jag glömmer av allt och blir frustrerad. Och ni håller väl med om att det extra kul att använda något man gjort själv? Billigt är det med. :)



Baksidan lade jag inte alls ner lika mycket tid på, och den har dessutom ett annat mönster än framsidan. Framsidan såg först likadan ut, men det ändrade jag på tillslut.

Nedan: Såhär tänkte jag först att boken skulle se ut. Det finns ännu fler versioner - vilket syns på det skadade pappret på framsidan. Jag rev bort rosa detaljer, men det gick inte bra alls. Såklart. Det hela slutade (som ni ser på första bilden) med att jag helt bytte papper på framsidan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback