tovesutopia.blogg.se

Ink splatter

Idag fick jag lust att måla lite, så nu under den första timman på jobbet har jag suttit på Pixlr och börjat på något som jag hoppas jag kan visa er senare.

Jag såg en video på YouTube för längesedan där en duktig konstnär målade en väldigt fascinerande teckning. Den föreställde en nattsvart himmel och vattenyta med en svepande dimma över, mörka vikar och en fiskebåt långt borta. Väldigt fint.

Så nu tänker jag fortsätta, hoppas jag blir klar idag! :)
 





Maja

ser ut som flytande bläck, kan det vara de mån tro? :)

Svar: Jadå, precis :)Grejen är att det inte är min bild. Jag har hämtat den på en sida med gratis bilder som är okej att använda på bloggen.
tovesutopia.blogg.se

2013-04-16 / 22:43:53
BLOGG: http://majyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback