tovesutopia.blogg.se

Good day today

Då har jag jobbat och simmat. Simmade väl i ungefär 25 minuter, vilket inte är speciellt mycket, kan tyckas. Men för mig som verkligen stagnerat under det senaste halvåret blev det en härlig liten work-out. Konditionen fick sig alltså en liten push i rätt riktning!
 
Och på bussen hem satt M bakom mig på bussen. Hon lade märke till det och sa mitt namn. Och ringde även min telefon. När hon ändå inte fick kontakt med mig, pickade hon mig till slut i huvudet. Och hon blev väldigt lättad över att jag var jag, och inte någon främling. Istället för en trist deppstund fick jag en kul pratstund med en grymt härlig kompis! Inte illa så det stör.

När jag sedan kom hem åt jag god mat, och så gjorde jag häften (latmask) av mina styrkeövningar som jag berättade om tidigare idag. Och så kan jag ju passa på att skryta lite till ("skryta", höhö) och säga att jag även har bytt lakan och dessutom ÄNTLIGEN städat rummet (som jag sa redan igår att jag skulle göra - latmask), nästan fixat klart deklarationen (latmask igen)... och... öh. Bloggat. Japp. Så det känns bra nu!
 
Godnatt! :)
 


Sofie

åh vad härligt det ser ut!

Svar: Ja haha, visst ser det härligt ut :D men jag inser verkligen att jag borde nämna i inläggen att det inte är jag som fotat. Många är mina, men inte alla.
tovesutopia.blogg.se

2013-04-17 / 18:44:10
BLOGG: http://photo.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback