tovesutopia.blogg.se

Godnatt.

Ugnsstekt kyckling, marinerad i BBQ-sås. Det kommer våra matlådor att innehålla imorgon. Lite couscous till det och så en créme fraiche-sås med rödlök och svartpeppar i. Fixades till under tiden föräldrarna satt vid teven och kikade på Partaj och Café Bärs. Well, pappa tittade på Café Bärs. Mamma pep visst iväg med bilen till affären och köpte en tidning, precis när programmet började. Wonder why... ;)

Jag hoppas på att jag mår bättre imorgon och kan jobba. Termometern visade ingen feber som tur var, men bra mår jag inte. Huvudet, ögonen, näsan, magen, lederna... känns som att min klagolista skulle kunna bli längre, men det tänker jag inte låta den bli. :)

Och jaa. Nu är jag väldigt, väldigt trött.
Ha det bra kompisar!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback