tovesutopia.blogg.se

Firmafest

Igår hade vi en underbart rolig dag och kväll. Tiden på jobbet gick extra fort eftersom vi hade något riktigt kul att se fram emot, och för att vi ägnade större delen av tiden mellan telefonsamtalen till att sminka oss och fixa håret. På min plats var det totalt kaos, vilket jag inte har bild på. Men här nedan får ni ett städat smakprov av mitt skrivbord igår.

Kvällen bestod av laglekar och buffé på ett hotell tillsammans med företagets anställda i Jönköping, där vi också fick ett antal glas öl eller vin... Vid elvatiden åkte vi taxi tillbaka till Borås igen, där jag och tre kollegor festade vidare tillsammans på krogen. Jag kan säga såhär; dans.

Vid stängning stack vi förbi donken, och sedan var det efterfest på kontoret.

Haha. Riktigt kul!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback