tovesutopia.blogg.se

nothing today

Idag mådde jag kasst. Så jag ringde jobbet för att meddela det. Dock lyckades jag fucka upp hela samtalet och jag var så trött att jag inte pratade rent. Men jag tror budskapet gick fram; jag är sjuk - jag kommer inte till jobbet.

Efter att ha däckat i tre timmar på soffan så började huvudvärken och illamåendet släppa lite. Jag var verkligen inte fit for fight, men en liten promenix till mataffären klarade jag av. Så jag kravlade mig upp ur soffan, bytte om till andra kläder och gick utanför dörren. På vägen till ICA kände jag att jag behövde nörda ner mig i lite böcker. Då passade det fint att gå till biblioteket och botanisera bland alla tusentals sådana... Där fastnade jag i mer än en timma och läste om kost, träning, livsfilosofi, hälsa och... massage. Yes, typ zonterapi. Finns mycket alternativ vetenskap att läsa om. Spännande.
 
Efter biblioteks- & ICA-besöket rörde jag ihop en dip inför kvällen, eftersom pappa och jag bestämt oss för att morötter, gurka och dip kändes perfekt till en lugn kväll framför teven. Det visade sig att han med mår dåligt.
 
 
Så det jag har gjort idag i övrigt... inget. Det gör inget. Mår man inte bra så gör man inte.

Fotot togs av mig för typ tre år sedan. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback