tovesutopia.blogg.se

Balen.

För ungefär ett år sedan förberedde jag mig inför studentbalen. Min marinblå balklänning (som för övrigt ska säljas nu!) hittade jag tillslut i Göteborg, och jag blev hyfsat nöjd! Mindre nöjd blev jag igår, då jag såg S's klänning, och den såg nästan exakt ut som min, fast 1000x snyggare. Haha, oh well, hon blir fin på sin bal i alla fall.

Jag fixade lite i Photoshop med en bild på mig från balen. Dels syns jag mindre när har redigerat sönder dem, dels gillar jag kontrasten mellan mörkt och ljust.

Vet inte riktigt hur mycket jag vill visa av mig själv på bloggen, men lite bilder ska jag väl lägga ut! Ni måste ju veta vem jag är! ;)

 


Rebecca

vacker!

Svar: Nah vad glad jag blir :) Tack!!
tovesutopia.blogg.se

2013-04-24 / 12:05:30
BLOGG: http://rebeccacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback