tovesutopia.blogg.se

Tanke - idé - Toves Utopia

 
 
Under tre år på gymnasiet pluggade matte, fysik, kemi och biologi. Egentligen tycker jag mer om att skriva, spela lite musik, teckna, kladda och skissa, lägga tid på sminket, pynta och pyssla, dekorera, inreda... Klart jag funderade på att göra något kul och kreativt på fritiden ibland, men... Njä. "För mycket att göra", tänkte jag oftast.
 
Men så kikade jag runt på YouTube, på bloggar, slutade skolan och tänkte... äh, vadfasiken. Varför inte?
Typ så enkelt var det.
 
 


Maja

oh vad ska man säga, shit! tack snälla, såna kommentarer som gör min dag så bra.
Jag tycker helt klart du ska ta en pause ifrån allt ditt "normala" plugg och ägna dig som egen tid för dina intressen, :) Det gör jag och jag har aldrig mått bättre! ;)
Hoppas du har en härlig helg,

2013-02-09 / 09:50:30
BLOGG: http://majyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback